عکس خیلی خنده دار مرداد92

 

روش ۱۰۰ درصد تضمینی برای ۶ پک کردن شیکم !

tanzpic (8)

.

گشنتون شد؟

tanzpic (9)

.

یک پنچرگیری کاملا عادی در برزیلته ! ;)

tanzpic (10)

.

مونالیزای بادکنکی هستن ایشون !

tanzpic (11)

.

ماها یه همچین باباهایی میشیم :D

tanzpic (12)

.

یک صبحانه ی عاشقونه :x

tanzpic (13)

.

مراسم ترحیم پرتقالی !

tanzpic (14)

و اینگونه بود که . . .

tanzpic (15)

سلام علیکم !

tanzpic (16)

.

داش مشکلیه؟ بزنم فکتو بیارم پایین؟ جوونم :x

tanzpic (17)

.

امکان نداره دهه شصتی باشی اینو یادت نیاد !

tanzpic (18)

.

شرح در تصویر . . .

tanzpic (19)

.

خلاقیت به این میگنااا

tanzpic (20)

.

 

 

.

 

.

 

.

اینم مخصوص دهه شصتیا :x

tanzpic (26)

.

 

.

 

.

صرفا جهت اذیت و آزار !

tanzpic (29)

.

 

.

بیرون هوا خوبه :D

tanzpic (31)

 

نظرات شما عزیزان:

شاوردی
ساعت20:40---14 بهمن 1392
: S:)

MRF
ساعت20:03---21 مرداد 1392
سلام خوبی؟ اینم آدرس اگه دوس داشتی بیا.
پاسخ:مرسی تو خوبی حتما میام


MRF
ساعت20:52---19 مرداد 1392
سلام زهرا جون خوبی ؟نشناختی؟ حق داری والا قول میدی هرروز میام بت سرمیزنم ولی انگار نه انگار آره؟ باشه بی خیال...من وبلاگمو حذف کردم اما قبل اینکه حذف کتم چند بار رفتم رو وبت اما بالا نیومد از تو هم خبری نشد! یه وبلاگ توپ تو بلاگفا درست کردم.راستی خیلی اتفاقی ادرستو گیر اوردم خوشحال شدم گلم.خیلی حرف زدم ببخشید.موفق باشی خداحافظ...
پاسخ:عزیزم وبت باز نمی شد وقتی گفتی رفتی فرودگاه من گفتم حتما رفتی آدرس وبتو میدادی بهت سر بزنم این مدت خیلی سرم شلوغ بود معذرت می خوام اگه یه بار دیگه اومدی ادرس وبتو بده یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عکس ، ،

تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392 | 14:19 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.